Tyle

Snabbt inlägg, bara för att jag ska få skriva av mig.

En helg på Tylebäck med de nya staberna är avklarad och den förstör mig som människa på så många sätt och vis.

Gå från att äta en måltid om dagen.
Till att äta varannan timme, om inte mer, under två dagar.
Till att återigen äta en måltid om dagen..
Min mage vet inte riktigt vart den ska ta vägen.
Men jag är väl glad om den stannar veckan ut.

Jag är sällskapssjuk som få, det är de flesta varse om.
Att då få spendera varje sekund,
från lördag - 07.00 till söndag- 17.00 med ca 80 personer,
(okej, fick klara mig med 3 personer i 4 timmar,
fick inte plats att sova fler i vårat rum),  är ju drömmen.
Men att sedan gå tillbaka till att sitta själv ett par timmar..
Mitt psyke tar död på mig just nu. Jag behöver sällskap.
Tur att jag snart har möten..

Jag är ett litet wannabe-ADHD-fall.
Att sitta still är inte min grej,
inte heller att fokusera.
Denna helg har jag varit på helspänn och fokuserat ungefär 34 timmar i sträck.
Min hjärna vet inte riktigt hur den ska agera just nu..

Förövrigt är februarinummret av Motvinden ute.
Släng iväg ett mail till [email protected] om ni vill ha.. ;)

Nu har jag skrivit. Nu ska jag duscha.

Tidigare synpunkter!
bob skrev:

fiint

2012-03-05 @ 19:20:08

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0