Hinata Appartments

Just nu är jag uttråkad.
Ganska trött dock, men väldigt uttråkad.

Har precis sett på American Pie presents: Band Camp.
Jag vill fan lira sax, det är ballt.
Som Johan Basement, han är ball.
Han lirar sax.
"Ytterst bristfälligt", but still.

Har börjat fundera på sistone.
IVP. Idrottspsykologi. What's in it for me?
Tror inte jag får ut så mycket av det.
Dagens introduktion spädde på de tankarna.
Jag vill ju skriva.
Jag vill ju få användning av min sjukliga nyfikenhet.
Jag vill ju få exponera folks privatliv för allmänheten.
Skapa debatt.

Jag vill ju bli journalist.

Men nu börjar våren smyga sig på.
Det är visserligen ett tag kvar,
men det räcker egentligen att det blir februari för min del.
Ytterligare en hel vår med stabsmöten, stabsgasquer och nollningsplanering.
Ytterligare en hel vår med innebandy.
Ytterligare en hel vår med det och dem som gör mig glad.
Med det och dem som bidrar till att jag älskar Halmstad just nu.

Nu ska jag spela spel på min mobil.
Och kanske se lite anime.
Måste hitta en ny serie.. Love Hina tog precis slut.
Crap.

Adios, Amigos!

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0