`Cause there ain`t no party, like an alcoholic party

Tänk så underbart det kan vara.

En vit ryss. Ett fiskskott.

Taget ur kontexten är de kanske inte de mest fabulösa tingen.

Inte ens när man sätter dem i mina händer blir det mer begripligt - bara fantastiskt konstigt.

Vi testar att internationalisera dem.

White russian. Fishshot.

Och som om det vore renodlad magi, så blev de två helt fantastiska.

Och sätter man de internationaliserade tingen i mina händer så går de beyond amazing, so to speak.

Nu låter jag som en alkoholist.
Som att hela mitt liv vore meningslöst utan alkoholen.
Som att jag, som levande organism och individ, som person, står och faller med alkoholens existens.

Ni kanske tror att det är så.

Ni har rätt. Det är så.

Nu ska jag bli full, som back in the days.

Oödmjuk. Fåfäng. Charmör. (Det sista är säkerligen ren inbillning).


Ikväll kan ni kalla mig Possible. Kim Possible.



Tidigare synpunkter!
Tess skrev:

Var du full när du skrev eller?! :)

2011-12-01 @ 22:26:48

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0