Uggla... natt. Ugglenatt. Nattuggla. Hej.

Ah, så var det natt igen. Jag skulle vilja påstå att jag är en nattens man. Kanske inte lika fullfjädrad nattvarelse som en vampyr eller Batman, men ändå. Tanken var väl egentligen att jag skulle krypa till kojs redan för en timme sen, eller två. Men återigen, som så många andra nätter, fann jag det mycket mer underhållande att göra absolut ingenting.

 

De som känner mig vet att jag mer än gärna drar mig för att gå upp på morgonen och således är jag ingen morgonmänniska. Att sova är ju förbaskat skönt, men av någon outgrundlig anledning så tycker jag bara det på morgnarna. Jag gör oftast inte ett smack, förutom att skriva av mig, på nätterna. Jag kanske ser en film, kör ett serie-maraton eller bara hänger på Facebook och beklagar mig över att ingenting roligt händer där längre. Men jag drar mig ALLTID för att gå och lägga mig. Alltid. Och på riktigt så stör jag mig på det. Kanske är en grown-up-thing. Det kanske kommer med åren. Eller så gör det inte det. Whatevah’

 

Imorgon bär det av till Helsingborgsfestivalen ett par timmar. Ska bli spännande att se vad Magnus har hittat på, jag vet iallafall att jag ska se The Sounds. Maja Ivarsson kan va riktigt porrig. Jag håller tummarna. Alkohol skall förtäras. Surprise.

 

Såg förresten Harry Potter idag. Klart godkänt.

 

Later!


Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0