Poke her face.

Hittade precis en hemsida med "10 sätt att ragga på Facebook" .. asså.

"
1. Poke

Den klassiska Facebook funktionen ”Poke”
har varit med sen början av Facebook och varit
väldigt omdebatterad. Vad betyder poke egentligen?
Enligt Facebook själv så är det ett sätt att säga hallå.
Och visst funkar det även så i verkligheten också,
att man ibland lekfullt petar på personen man gillar
för att få uppmärksamhet? =)
Och just för att det är en sån mystisk funktion så kan
det va ett roligt sätt att säga väldigt mycket utan att säga nånting alls.

"


Jag gillar't, faktiskt. Ska nog visa Tony den sidan, han behöver ju lite hjälp med de tekniska aspekterna av spelet. Något mer jag gillar är våra ärtsoppetorsdagar. Fy fan vad gott det är med ärtsoppa, och när "Junior" styr upp en underbar efterrätt så blir det ju bara ännu bättre.

Nu blir det lite mer telefonsnack(om personen ifråga vill fortsätta prata med mig) och How I Met Your Mother-tittande.

Adios...

Tidigare synpunkter!
Cissy skrev:

NAAAAJS! Gillar också de andra starkt!

2011-01-28 @ 00:05:39
URL: http://cissys.blogg.se/
Anonym skrev:

Du som inte tycker om att prata i telefon???

2011-01-28 @ 00:35:24
Snor skrev:

För fan Kim... Ser att ditt förra inlägg va för 6månader sen... varför va du tvungen att börja igen?

2011-01-28 @ 07:24:22

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0