I'm unbeatable.

Fy fan, som jag har glömt hur roligt det är att skriva.
Fick en uppgift på en föreläsning häromdagen.
En person skulle agera journalist och en skulle agera en idrottsutövare som precis stått för en exceptionell prestation. Love agerade mig och spårade något otroligt, Tony intervjuade och jag fick för mig att anteckna.

10 minuter senare hade jag detta klart, och som jag njöt under tiden.

"Kim Karlsson har precis avgjort SM-finalen i innebandy genom att servera laget ett vatten i toppskick.
När Kim fick frågan om hur motståndet var svarade han helt enkelt: - Vilket motstånd? Jag är ju bänkad.. I'm unbeatable.

Att heta Kim och samtidigt har långt hår tenderar ofta att medföra svårigheter i vardagen och inte minst på krogen. Men som matchhjälte hoppas han ändå på att få napp.
Ikväll ska det firas med hunkvatten och snus och under det två månader långa uppehållet blir det en suparresa till värmen och Thailand.
Sedan väntar troligtvis ett proffskontrakt, men Kim har inga höga förväntningar och tar dagen som den kommer."

Dessutom hittade jag två krönikor från min tid på gymnasiet..
fy fan vad jag saknar gymnasiet och "Knugen"..

En krönika om Öppet Hus
En krönika om filmjölken som försvann
En artikel om allas vår älskade Lenny

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0