ssssschnaaaaake.....

Så gick det med den vita helgen.. nåväl, vem försöker jag lura.

Middagen i fredags var stört lyckad. God mat. Bra sällskap. Fint häng.

Gårdagen spenderades först på 5-årskalas för Stadsbibblan. Jag & Love gjorde tipspromenad..
Vi vann. IVP vinner ju faktiskt alltid. Synd bara att en så härlig inramning ska spolieras av att de drar dit någon idiot som håller i en orm. Vad är grejen? Det är ju bara skitäckligt..
Aja, nästa gång ska jag vara modigare än att hoppa upp på en stol och bli nojig.

Ska tamefan käka upp ormjäveln.
Svälja den hel. Så den får smaka på sin egen medicin.
Så det så.


resten av dagen i punktform:

Bra käk med Alex. Love tittade på.
Bra häng på Hunkhänget.
Ännu bättre häng på GT.
Kasst häng på Corner.
Förträffligt häng på Caféet. love. (som i kärlek alltså...)
Kasst häng på Corner. Igen.
Sen natt - tidig morgon. Ganska enkel ekvation som mynnar ut i trötthet.

Förövrigt har jag kommit på vad som är mitt mål i livet.

Jag ska blogga. På Sportbladet.
Jag ska skriva ett inlägg om Allsvenskan, helst stockholmslag.
Eller så ska jag skriva om La Liga (läs: real eller barca.)

Mer enögda och idiotiska supportrar finns fan inte.

Testosteronfyllda tonåringar som nästintill kommer i byxan, likt mig själv när jag såg Lejonkungen vid 13 års ålder och Nala kollar sådär porrigt på Simba när de rullat ner för en backe i djungeln, så fort det inte står att AIK, Barca eller Hej-vi-spelar-i-superettan-men-tror-vi-är-skitcoola-och-blir-eskorterade-förbi-pressen-till-bussen-efter-matchen-Hammarby är bäst i världen och de får en chans att ÄNTLIGEN få hävda sig och visa hur stora, tuffa och starka de är. Hur mycket de står upp för sitt lag! Shit, en sån chans kan man ju inte gå miste om..

(ja, jag exkluderade DIF just nu bara för att jag är Djurgårdare.. Frågor på det?)

Men allvarligt.. Hur awesome vore det inte att skriva att straffen var helt rätt dömd, och helt plötsligt bli överöst med kommentarer från dessa hormonstinna individer där hälften är sär skrivet eller fell stavat och den andra halvan bara är tomma hot om att jag kan få sådär ruskigt ont om jag inte slutar visa så tydligt att jag håller på helt fel lag eller att jag bara är en idiot som inte förstår någonting. Bra skit.

Tills vidare får jag nöja mig med att avundsjukt snegla på kommentatorsfälten i bloggar och artiklar.

På återseende. Någon gång.


Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0