Till minne av O(de)nsdag.

Fullspäckad onsdag, javisst.
08.45 - Sjukhuset. Check.
Kanske inte så förvånansvärt, men det var jobbigt att ta sig upp.
Kanske inte så förvånansvärt, men jag blev liiite sen.
Kanske inte så förvånansvärt, men jag fick cykla som en idiot.

Lite bakgrundsfakta:
Min cykel är en aning trasig.
Endast ettans växel fungerar.
Bakdäcket går emot ramen, så varannan meter bromsas det in.
Det finns en brutal backe upp till le hóspitale. Den dödar mig.

Summa summarum
, jag kunde knappt stå på benen när jag gick av cykeln.

Fick G på Idrottspsykologin också. Skönt. Jag & Tony vann! (minst poäng - närmast G!)
24,5 p vardera.. G-gränsen var satt till 25. Så vi vann. Starkt.

13.00 - Anatomiföreläsning. Check.
Övre Extremiteten. Oh herre.. Jag som inte ens är klar med nedre.
Extremt mycket. Ändock något intressant.

15.15 - Handledarmöte. Check.
Vi är fan bäst. IVP vinner alltid, så är det bara. 'nough said.

16.00 - Maximera alkoholens positiva sidor, Minimra alkoholens negativa sidor, utbildning. Check.

Vi glömmer den utbildningen. Jag vill inte prata om den. Crap.
Fest i helgen?

Kvällen spenderades först med en film med Mack-Attack hemma på Laholmsvägen.
Sedan blev det Big Peter.. Förlåt, Big Brother, hos Johanna.

Jag tror vi kan gruppera kvällen tillsammans med utbildningen. Let's not talk about it.
Två övertrötta tjejer och en lagom rastlös och övertrött kille, slutar aldrig väl.

(NEJ TONY, JAG VAR INTE EN AV TJEJERNA TROTS MITT LÅNGA HÅR OCH UNISEXUELLA NAMN!)

Oh Facebook, where art thou?

Nåväl, Äckel-Jesper Tönning hörde av sig nu, tydligen på visit i Strawtown (översättning: Halmstad)
och utan vänner. Klart jag ställer upp. Så nu lägger jag alla planer på gym, fotboll och löpning åt sidan (attans, vilken osis...) och beger mig mot Stora Torg, för er 3 som vill stalka mig. Jag vet vilka ni är.

Peace out, H-town.

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0