What to do......

Twilight, New moon.
Yes, den är inhandlad.
Yes, jag är fast. Stört bra böcker.
Riktigt bra filmer.

I övrigt - inget.

Skola idag, sjukt ovärt. Gillar't inte för fem öre.
Komma dit, göra ingenting och sen gå hem för tidigt.
Men men.. Har ju lovat mammi att jag ska gå dit så.
Vad gör man inte.

Något jag stör mig på är min mors & fars tjatande.
"vad vill du göra?", "har du funderat något?" osv.
Usch.. Hade jag vetat vad jag ville göra hade jag gjort det.
Tror dom att jag gör annat än att fundera på vad fan jag ska göra?
Isåfall har de fel. Oerhört fel. Panik är nog det bäst beskrivande ordet.
Panik.

Idrott, det är givet. And then? ... tomt. Fantasilöst.

Heltidsproffs är ju out of question.
Sportjournalist?
Idrottsskador har ju även det varit på tapeten.
Sports Marketing likaså.

Kanske, kanske så kan Thailand över vintern bli verklighet.
Vi får se.. måste bara sköta mina kort rätt.
Har ju aldrig varit någon hejare på gambling.
Har väl aldrig varit någon hejare på någonting, egentligen.
Förutom att vara lat, bortskämd och nonchalant kanske.

Vilken tur att jag har växt upp. Lite, iallafall.

Tidigare synpunkter!
Matilda skrev:

Umeå Universitet - Idrottsvetenskap heheh :D

2010-03-22 @ 17:47:17
URL: http://mbergstroem.blogg.se/
sofi skrev:

duktig kille. mammi blir stolt!

2010-03-22 @ 21:22:38
URL: http://letarefterframtiden.blogg.se/
Anna skrev:

Håller med Matilda! Idrottsvetenskap ftw!

2010-03-23 @ 09:34:44
URL: http://annalinneaelisabet.blogspot.com

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0