whaaat uuuppp?

Ja.
Skrivsuget har kommit tillbaka.
För att stanna?
Det vete'tusan alltså..


Men njut sålänge det är här. Eller våndas..
Det gör ni fan som ni vill, I DON'T GIVE A .. Fuck eller Damn?
Vilket låter bäst?

Skit samma. Jag har haft en fenomenal kväll.
På olika sätt.
Det var FENOMENALT trevligt att träffa Simon Kuylenstierna,
Jacob Skullman, Jacob Bergholm, Alexander Alegria,
Max Wickström, Eric Söderberg och Filip Carnock igen.

Ja, vi var fler. Ni vet vilka ni är. Er träffar jag för ofta
för att det ska bli något blogginlägg dedikerat er. Faktiskt.
Ni får helt enkelt försvinna lite MER från mitt liv, än vad ni redan gör.

Samtidigt så hade jag oerhört gärna viljat sett Hästpojken.
Det hade jag faktiskt. Men Chickenbrain & .. nånting var riktigt bra, dem med!

Hugo var sådär. Trevliga människor, även fast jag var ensam större delen av tiden.
Kände mig riktigt mobbad. Det gjorde jag...
Nu vill jag faktiskt inte somna.. känner i hela kroppen att jag kommer
vara bakis hela jävla äckeldagen imorgon.

Men sen blir det Lkpg och se innebandy. Snälla LIBKEN - VINN!







Förresten...

Gillar inte att människor somnar helt plötsligt.
precis. Det gillar jag inte.

Tidigare synpunkter!
Anna skrev:

Hm.. Kim, du skriver väldigt bra och prydligt för att det där ska vara dikterat halv tre på natten och du ska bli bakis dagen efter :P Bra jobbat!

2010-03-26 @ 12:05:50
URL: http://annalinneaelisabet.blogg.se/
Kim Fucking Karlsson skrev:

What can I say, i was born for this ^^

Dock blev jag inte så pass bakis som jag trodde :) Kanske rent av överlever dagen ;D

2010-03-26 @ 12:44:32
URL: http://kaarlsson.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0