Åh, Djurgår'n tills jag dör!

Djurgården till semifinal.
Fy fan vad skönt! Blev ganska nervöst mot slutet.
Men lättnaden när jag läste Ericssons sms - SLUT!
Det var oerhört skönt..

Nu ringer Mjösberg också...
orkar inte svara. Han är säkert aspackad.
Har ingen ork direkt till att prata med honom,
han har en förmåga att sluddra på fyllan.
Who hasn't ?

Aja, Linköping (innebandy) vann, 7-6 mot Mora.
Satt ganska långt inne till en början, men kändes
ganska tryggt mot slutet ändå.
Gillar att det var helt okej uppslutning på matchen,
trotts att LHC lirade kvarten i Cloetta.

Dock måste jag säga - Linköping har världens tråkigaste
publik. "Clubens" klack kan vara bland de sämsta i Elitserien.
Och på LIBK - Mora var publiken inte mycket bättre. Det är lite
klapp-klapp-klapp här o var, men annars - nothing.

Förhoppningsvis var det bara en engångsgrej, bara för att jag var där...
Men annars tycker jag det är synd.. Linköping är en bra stad, speciellt
för idrott.
Jag gillar inte LHC för fem öre - men de är ett helt okej hockeylag (längre går jag inte)
och de förtjänar en bättre klack än vad de har.
LIBK är VÄRLDENS största innebandyklubb, de spelar ett kval till SUPERLIGAN
men inte fan får de så mycket stöd som de förtjänar av sin publik.

Det gjordes ett par tappra försök från småkidzen nere i hörnet. De hördes knappt,
trots sin megafon - men likväl ett försök.
Clarre & co. hade något på gång, men får man ingen respons är det klart att det dör ut.

Nej, ge Linköpingslagen det stöd de förtjänar..
Det är inte så pinsamt som det kan verka.

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0