Allt för Lisa.

Fan. Förlåt.
Nej. Inte död.
Ja. Got a life. (typ).

Nåväl.. I'm back. Atleast for now. Man får vara nöjd med det lilla i livet, eller något sånt.

Har, för de som inte visste det, börjat plugga. Handels-någonting.
Lektioner på måndagar, resten ledigt.
och sen få cash för det. Life's good!

Ska även på arbetsintervju i februari. McDonalds ingelsta, nu jävlar.
Jag, Roblas, Peder, Abbe, Eric.. Jävla dreamteam där ute alltså!

Nä, nu ska jag tagga.. Roblas, Abbe & Peder kommer snart hit.
Super Smash Bros. Brawl! står på schemat.

Epic game!

Tidigare synpunkter!
lisa skrev:

ett inlägg i veckan kan du väl iaf lova???

Varje för mig också.. YOU MADE MY DAY



PUSS

2010-01-26 @ 14:46:03
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0