Allt för Lisa.

oh gad.
Huvudvärk
hela dagen igår.
Huvudvärk hela natten.
Huvudvärk när jag vaknar.

Vad fan är det här?

Trist med inställd träning ikväll, men kanske är lika bra..

Nu ska jag snart börja göra mig iordning. Peder väntar otåligt, likaså staden.
Datorn ska in på lagning, FUCK!?
Och Peder ska inhandla en ny tröja .. and then?

Hmm, stor dag idag.
I wish you luck, my friends.

Crap, nu kom min syster inrusandes genom dörren..
.. och lika snabbt var friden i huset som bortspolad.

Peace out!

Tidigare synpunkter!
Lisa skrev:

¨åhhh.. ge mig mer!



PUSS

2010-01-28 @ 17:31:57
URL: http://lisafri.devote.se
Anonym skrev:

din syster är söööööt?

2010-01-29 @ 21:03:58

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0