Woooowooowooo. (Lisa.. det är LITE till dig.)

Det finns en person.
En ganska underbar sådan.
Fast.. egentligen kryllar mitt liv av underbara personer.
Men just nu menar jag en av dem.
Som jag inte träffar så ofta. Typ aldrig, faktiskt.
Trots att jag vill det. Det måste jag ta tag i. Snarast.
Jag ska försöka ...
"Patte-boy". Vilken kille, isn't he?

Ville bara säga det.


Förresten. Jag känner mig dålig..
Jag har inte träffat Vincent än. Jävla fan.
Jag vill, jag vill, jag vill.
Så .. nu har du det svart på vitt, Roblas.
Jag undviker honom inte. Trots att han har stulit dig från mig, från oss.


Vill bara säga att jag har haft en vit helg.
Jag LOVAR!
På heder och samvete.
Jag svär, på min heder som..
Äsch, jag svär bara!
på det.. alltså.

Tidigare synpunkter!
lisa skrev:

TUR SOM FAN ATT JAG OCKSÅ FÅR VARA MED.

Du vet hur ledsen jag blir annars..



PUSS

2010-02-23 @ 09:40:13
URL: http://lisamatilda.devote.
sofi skrev:

ljug inte, du drack öl på bussen hem från dm? vavavavvava? haha

2010-02-23 @ 10:33:58
URL: http://letarefterframtiden.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0