Love it, just love it..

Förlåt, Sofi.
Rättelse: Jag hade INTE en vit helg.
Jag drack ju faktiskt två öl i bussen påvågen hem från DM.
attans. där sprack den milstolpen!

Alltså.. Jag må vara efter, jag må vara mainstream osv..
Men Owl City - Fireflies är tametusan sjukt mysig.

... Jaha, och där gjorde Kanada 7-1 på stackars Thomas Greiss i tyskarnas mål.
Ryssland - Kanada. Galen kvartsfinal!
Får se om jag orkar sitta uppe och se Slovakien - Norge.

Härligt att curlingherrarna tog sig till särspel också.
Dock tar det nog slut efter det, om de tar sig vidare.
FAN så bra Kanada har varit, men någon gång kanske det tar slut?

... och där kom 8-1.
Man kan inte annat än beundra Kanadas hockeylag.
Vilka stjärnor, vilka lirare.


Helgen blir nog ganska intressant.
Seriefinal mellan KFUM's damer och Fjädern.
Håller tummarna för att de tar hem det, ett kval till ettan skulle sitta sjukt fint.

Själva tar vi emot IBF Norrköping.

Vinst innebär en avgörande match om andraplatsen, mot Söderköping.
Väntar även lite alkohol. Det behöver jag efter helgens NÄSTAN helt nyktra kvällar.

8-2. Tröstmål for the win!
Nu vänder ni, Tyskland!




If you fall for me
I'm not easy to please
Imma tear you apart
Told you from the start, baby from the start.

Tidigare synpunkter!
lisa skrev:

ööhhm?? du glömde mig..



2010-02-24 @ 09:46:16
URL: http://lisamatilda.devote.
sofi skrev:

yeeeeeees, jag älskar att ha rätt! hejja på mig på lördag :)

2010-02-24 @ 15:28:48
URL: http://letarefterframtiden.blogg.se/
peder skrev:

Owl City - Fireflies = USCH!

2010-02-24 @ 18:16:34
Anonym skrev:

I fell for you

You're not easy to please

You tear me apart

You told me from the start, baby from the start.

2010-03-01 @ 01:54:48

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0