yeeeeeeees i'm baaack!

Okej. Let's do another try.

Roblas tyckte att det var för tidigt att lägga ner "bloggkarriären" såhär tidigt.
Jag kan nog hålla med honom.

Så ni ska få veta en sak. Det är på sant. faktiskt. inte på ljug. utan på sant.

Vi ska blogga mer, igen. Nu. snart. Nu.

Seg dags, as usual. Ganska trist att bara gå omkring hemma, jag vill ha ett jobb.
Sökte ett idag, ska söka ett på måndag. Vi får se.

Kanske hamnar jag med Abbe & Pedram(han som INTE är ninja) på McDonalds.
Fast det vill jag inte egentligen. Men inkomst, det måste jag FAN ha.

Korpmatch hade vi också ju. 2-2 mot Museejävlarna. Usch!
Men en andraplats i serien iallafall(om inte B.I.K. City också tappade poäng, d.v.s.)

Sedan internmatch med KFUM. Helvete, vad händer? Såhär dåligt har det nog inte gått
på innebandyplanen sedan.. ja, tänk 3 år tillbaka. FAN!


Tidigare synpunkter!
Pedram den store. skrev:

Jovisst är jag allt en ninja.

2009-09-04 @ 01:20:44

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0