Jag vill ha pengar så jag kan göra av med dem.

Gårdagen började med att jag klev upp och fixade iordning med min nya klubba.
Jag bara älskar Unihoc Curve 3.0, Flex 26, 101 cm med ett Badgeblad.
(ja, jag var faktiskt tvungen att få låta lite nördig. Matrialspelare, indeed.)

Sedan klippte jag gräset, jag har blivit så jävla händig så det är sanslöst!
Nåväl, ingen favoritsyssla. Men gjort blev det.

Träning på kvällen, B-laget.

Åtta tappra spelare befann sig i Mässhallens B-hall. Kul, det hade vi. Trots att Grapne aldrig lyckades vinna en match.
Jag lider faktiskt med honom, det skall gudarna veta!
Martin Järnberg gjorde comeback på innebandyplanen också. Just en sådan spelare som B-laget behöver. En profil.
En karaktärsspelare. Precis som alla andra som kommer ställa upp i B-lagets Kappa-ställ.
Kan bli en rolig säsong!

Ikväll är det back to reality med A-laget och äntligen kan jag lira som jag borde, eftersom jag fått tillbaka min favoritklubba. Woho!

Idag har jag typ bara spelat. Tankat demo för FIFA 10, NHL 10, Batman: Archam Asylum och NBA 09. Kan bli en rolig spelhöst/vinter. Speciellt om man får ett jobb så man kan inhandla spelen.

På önskelistan återfinns:
Champions Online (MMORPG)
Star Wars: The Old Republic (MMORPG)
FIFA 10
NHL 10
PES 2010
Batman: Archam Asylum
Dantes Inferno


Någon som har fler förslag?


Tidigare synpunkter!
Lisa skrev:

LÄTT! om du vill ha mig sååååå PUSS

2009-09-17 @ 18:31:56
URL: http://lisafri.devote.se
Lisa skrev:

JAG VET ATT DU VILL HA MED MIG SOM LÄNK PÅ DIN BLOGG.. så okej du får ha med mig som länk.. (BLAND DOM TUFFA) puss

2009-09-17 @ 22:31:55
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0