Update!

Skönt med vinst i lördags. 8-5. men den satt långt inne, men en vinst är alltid en vinst. it's all that matters!

efter matchen mot bergs åkte jag hem, käkade kebab med syrran och sedan tog jag mig en öl. och sen en till.
Peder var nästa anhalt, mer öl slank ner genom strupen även där - innan vi tog en promenad till trädgårn.

Väl där så träffade vi Sebbe, Franny, Simon, Emma, Martina, Jeppe med flera. Acke var bartender.
50% i baren är fan farligt. Mer än så säger jag inte om det.

Efter det så gick jag och peder, med våran sparade vinflaska, till otten.
Den tog slut på vägen. Vi dansade. Dansade. Dansade. Kungar som vi är.

Sedan gick vi till hugo istället. Kan tyvärr inte säga mycket mer om vad som hände där. ^^,

Söndagen spenderades hemma hos Peder med honom, Abbe, Ogge & Peders bror.
Big Stan & Choke var filmerna som sågs - Choke är underbar! Väl värd att se, promise!

Idag blev det en fika på stan innan jag åkte upp till mässhallen för att träna dam B-laget.

Nu blir det film igen. Får se vilken det blir, återkommer.

Tidigare synpunkter!
lisa skrev:

ojojoj.. nu är jag hemma. hihi. PUSS

2009-09-28 @ 23:11:26
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0