The Big Forestfarm

Fredagen spenderades med min syster.
Vi såg Bolt och lekte med lego. Vi lekte asmycket med lego.
Min Robot blev astuff och kan ha varit coolast i världen. på sant.

Sedan käkade vi kinamat och då plockade jag även fram ölen.
Sedan blev det taxi till krogen med Geson, Petter, Jacke, Zoda och Porra.
Världens snabbaste och hetsigaste taxichafför. Petter i bagageutrymmet. Mys.

Lördagen tillbringades på Stora Skogsgården med laget.
Vi paddlade kanot, paddlade lite till, tillverkade egna åror, fiskade. Vissa fick fisk.
Vissa fick det inte. Vi fick det inte.

Vi tillverkade egna båtar med motorer. Våran var bäst, fast ändå inte. faktiskt.

Rap-battle. Jag vann. Faktiskt. Mycket öl. Mycket sprit.
Inkilning. Snorta ingefära, käka chilli, dricka ett rått ägg, springa ner till sjön och bada näck,
dra ut hårstrå ur näsan, dricka raki.
Näsan svider än.

Klinnsman är tufft. faktiskt. mycket YES. mycket vatten. en hal bänk. fett nice.

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0