Skön jävla vinst!

Vinst med 7-0 igår. Fan så skönt.
Inte mycket att säga om matchen. Linköping har mest boll - vi gör mest mål.
Nu ska vi bara fortsätta på det här spåret och slå Oppeby & Strängnäs den kommande helgen så
har vi haft en sjukt bra försäsong rakt igenom.

Hade även första träningen med Dam U-laget igår. Ska bli en riktigt spännande resa det där!
Många nybörjare med många olika bakgrunder. Allt från boxare till hockey. Att få göra resan med Grapne & Jenny gör ju inte saken sämre heller!

Imorgon blir det första träningen med B-laget. Fan så kul det ska bli, så jävla härligt gäng!
Marcus Grapne, Sebastian Aréus, Kim Karlsson, Simon Carlsson(så småningom?), Martin Järnberg, Johan Magnusson med flera. Ser fram emot det riktigt mycket nu.

Roblas bad mig ringa
vid 13.00 idag. Jag sa 12, men höll mig till 13. Han sover fortfarande nu, 14.30. JAG HATAR NÄR HAN ÄR UPPE SÅ JÄVLA FUCKING SENT OM NÄTTERNA!
Man får liksom aldrig liv i honom då, och sen blir det bara värre och värre för var dag/natt som går.
Snart får vi nog gå upp sådär jättetidigt igen, för en promenad eller så. Bara för att han måste vara uppe hela dygnet för att kunna vända på det. fan. helvete.

Nu väntar jag bara på att Abbe ska hämta sin broder i skolan, sen kan vi åka in och hänga på fräcka. Det gillar vi!
Kanske springer förbi Intersport också och slänger in en jobbansökan. Vi får se!
Nu ska jag iallafall ringa Peder & Alegria. Kanske är dem med på fika. Sedan duschen.

På återseende.

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0