Regina Lund = Jeeeeesus (?)

Regina Lund är en skön dam!
Nu lackar hon för att YouTube har censurerat hennes nya video "Jag är osynlig".

"– Jag visar inte mer naket än en naken ikonbild i vilken kyrka som helst,
enda skillnaden är att jag är kvinna. Hade samma video gjorts med en man
hade den fått ligga kvar, säger hon till Klick!"

Jag gissar på att YouTube gjorde det för att skona besökarna, inte för att hon är kvinna.
Nog för att hon kanske, ibland, kan se bra ut. Men i den här låten är hon ju BARA äcklig?
Men snart kanske hon får med sig kyrkan på sin sida och Jesus får därefter sällskap
på väggarna av Regina Lund.

Låten finns med på "Dare Regina Lund", hennes nya album. Albumet ska tydligen handla
om en misshandlad kvinna.

Jag citerar Aftonbladet:
"Sångerskan valde att vara naken för att uppnå samma bild som Jesus på korset.
– Varför ska manligt lidande ha en symbol och inte det kvinnliga? frågar hon sig."


Jo, tjena. Regina Lund är den kvinnliga Jesus! Gud bevare mig väl!

Och här är musikvideon(censurerad) som skall ge Regina samma status som Jesus.


Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0