Innebandyhelg följd av innebandyvecka!

Först och främst måste jag be om förlåtelse till Sumpan. Fel lag skrevs i föregående inlägg, vilket nu är rättat.
Sedan måste jag be om förlåtelse till Lisa. Men det är inte mitt fel att du är lat och inte orkar läsa .. Nu står dock resultatet där nere så du behöver bara läsa det.


Lördagen spenderades i bilen och i Strängnäs. Riktigt fin hall med bra läge har dem där, det skall gudarna veta.

Vi börjar matchen bra men tappar fokus och torskar den till slut. Orkar inte dra något längre referat.
Kvällen spenderades framför datorn och TV'n.

Såg först The Good, The Bad and The Ugly, riktigt bra film!
Sedan Barcelonas utskåpning av, som Niva säger, Patético Madrid.

Dagen har spenderats i Nyköping och ytterligare en träningsmatch har spelats, denna gång mot Oppeby.
Finns inte mycket att säga om matchen, vinst med 10-0.. Resultatet kanske inte speglar matchbilden dock. Men men, en vinst är alltid en vinst ..

Nu väntar en riktigt seg kväll :(

Veckans schema:
Måndag - Träning med Dam U-laget.
Tisdag - A-lagsträning
Onsdag - Innebandymöte med styrelsen och spelarrådet alternativt B-lagsträning, kan bli båda delarna.
Torsdag - A-lagsträning
Fredag - B-lagsmatch, seriepremiär mot Borensberg, borta.
Lördag - A-lagsmatch, seriepremiär mot Bergs, borta.

Jävligt skön innebandyvecka, som vanligt. Ska bli kul .. Hoppas vi får några nya till U-laget också.

På återseende!

Tidigare synpunkter!
Lisa skrev:

Blir alltid lika glad när jag nämns i din blogg.. :D YES.. kul att lilla jag kan påverka dig. hiih PUSS

2009-09-20 @ 23:35:16
URL: http://lisafri.devote.se
Lisa skrev:

Just bara för att du skrev att jag varit olydig i helgen :/ annars hade du fått komma min käre Kim.. tihihi.. :P PUSS

2009-09-22 @ 10:33:35
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0