Imorgon - då jävlar!

Sista träningspasset inför seriepremiären avklarat! Nu är det bara taggning kvar, sedan kör vi!
Imorgon - Borensberg med B-laget.
Lördag - Bergs med A-laget.

Jag är sjukt avundsjuk på vissa människor!

Jimmy var i Manchester förra helgen, på The Theatre of Dreams, Old Trafford och såg Man Utd - Man City.
Lisa åkte till London idag. Visserligen för shopping och annat kul, men ändå - England.
Abbe & Peder åker till Alanya om ett par veckor, typ 2.

Själv får jag åka till Borensberg imorgon, Fredag, och Ljungsbro på lördag.
Inte för att jag har något emot dessa underbara seriepremiärer, men jag vill fan åka utomlands.
Mest av allt vill jag åka till Stoke-on-Trent tills på lördag.
Stoke - United.

Är det någon som vill ta med mig dit? Bjuda mig på en resa?

Jag och min far tittar på en resa i mars. Se Barcelona - Valencia på Camp Nou.
Det skulle göra mitt mänskliga hjärta gott och även mitt fotbollshjärta. Fy fan!

På återseende!

Tidigare synpunkter!
LISA skrev:

Jag alskar nar du skriver om mig i din blogg, kanner mig riktigt tuff :D And you, en idiot snodde min mobil igar, om du undrar varfor jag inte hort av mig,

PUSS

2009-09-27 @ 20:05:57
URL: http://Lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0