Hatar Rubriker. Faktiskt.

Japp. Det blev en fika under dagen, som vanligt.
Abbe kom hit, ställde bilen och sen åkte vi in till Fräcka, som vanligt.
Sedan dök Zoda & Max upp, trevligt. Inte träffat dem på ett bra tag, faktiskt.
Sedan dök Alexander "El Diablo" Alegria upp också. Chilenare, det är han.
Efter det tillkom även Johan "Runnerboy 75" Forsegren och Erik "DWG".

Sedan, efter mycket om och men, efter många telefonsamtal, efter mycket skitsnack bakom hans rygg.. då kom han.
Sjusovare. Emo. Streemo. Geek. Kvinnan, tönten, idioten .. Robin Roblas Lundholm. HAT!

Nåväl. Vi diskuterade vad som skulle göras under kvällen. Robin säger: "aae, jag ska till Nina och se på Idol sen." varpå ett antal harklingar, hostningar och diverse skratt följde.
Well, Well, cykelställ tänkte vi.. Mycket prat om spel blev det under fikat. och mycket prat om jobb blev det också.
Sammanfattningsvis en riktigt trevlig fika med världens bästa killar.

Efter fikan begav jag mig till träningen. Den behöver vi inte prata om så mycket, det gick sådär och inget roligt hände. Förutom att Robban trodde att han hade glömt byxorna hemma, varpå Wille-Thai erkände att han i åttan gick till skolan iförd enbart leopardfärgade långkalsonger på benen. Han glömde nämligen jeansen. kul kille det där, kul kille.

Efter träningen åkte jag hem, duschade, tog en riskaka och sedan satte jag mig i bilen igen.
Destination - Albin Överhem, Ljunga.
Väl där blev det mycket spelprat, vi tittade på trailers samtidigt som Besiktas - United gick i bakgrunden.
När Roblas sen anlände så gick vi och bastade och sedan såg vi Scrubs, därefter How i met your mother och sedan bar det hemåt.

På återseende!

Tidigare synpunkter!
Lisa skrev:

vaaaafan??? jag var också på fräcka igår! Kul att du inte sprang fram och hälsa.. speciellt sprang :P



PUSS PÅ DIG

2009-09-16 @ 09:51:43
URL: http://lisafri.devote.se
lisa skrev:

määähhh ofta du inte såg mig :P haha.. nää men tycker de är jäävligt undligt att vi inte såg varandra överhuvudtaget ;D eftersom jag satt där typ hela dagen igår.. bahahha.. Jag vet att du hatar mig :/ PUSS

2009-09-16 @ 16:46:43
URL: http://lisafri.devote.se
lisa skrev:

haha.. matchmaking? Vill du vara med ?

2009-09-17 @ 09:26:45
URL: http://lisafri.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0