Good Job peking!

Hmm, nu sitter man hemma med systra mi. Kunde ju inte vara lärare på
Prolympa på grund av min syster inte tycks klara sig själv hemma. idioti,
hade ju varit fina pengar.. nåväl.

Igår blev det besök av Wille "späckhuggaren" Linderfalk. Började med att lira lite NHL
för att sedan promenera in till Kungsgatan för att möta upp Mange och sedan Grapne,
Aréus, Tom, Jenny & Simpa Carlsson. Det blev fint käk och sedan Peking - Bruket.
Komiskt, Peking. Sorgligt, Peking. Stundtals bra, Peking. Men mest sorgligt. och komiskt.

Sedan blev det långpromenad med JJ .. trevligt sällskap, absolut! Efter det blev jag upphämtad
av Alex "El Diablo" Alegria och Roblas "fem myror är fler än fyra elefanter" Lundholm.
Shell/ 7-Eleven blev nästa stopp där vi spenderade sjukt lång tid innan vi bestämde oss för vad
vi skulle ha. Sedan hem till Alex för att titta på The Killing Room. Bra film, bra sällskap.

Någon gång, ska Alex spela GTA San Andreas för oss. Han kan hoppa för oss, åka på bakhjulet på
sin feta hojj och massa tuffa saker. Något jag ser fram emot.. på sant.

Mr El Diablo!

Mr Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter!


Tidigare synpunkter!
Anonym skrev:

Jag vet inte, men blir arg på att du har tagit båda bilderna från mig.. men jag gillar dig ändå.

anonyommm skrev:

riktigt trevligt att wille missar träning för utgång....

2009-09-08 @ 13:54:25

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0