Förfester x4

Imorse vaknade jag runt 12 av att Alexandra ringde.
Då blev det att åka med henne, Emma, Calle & Oscar till Linköping,
för att hämta ett par jävla konungakronor av kartong, från fucking Burger King.
Nåväl, efter lite käk och lite virrvarr för att hitta rätt Burger King så åkte vi hemåt.
Sedan bar det av till träningen.

Oh, jag fick låna Jockes curve och för första gången sedan min egna gick av så
kunde jag fan i mig spela. Känns skönt att vara back on track.. får se, ställer väl
lite för höga krav på mig själv "nowadays"..

Imorgon vankas det lagfest!
Börjar vid 12 med att åka till systemet.

Sedan blir det förfest före förfesten före förfesten före förfesten hemma hos Ante med Fifa.
Vid 15 blir det förfest före förfesten före förfesten hemma hos Nisse med Whiskey.
Vid 17 blir det förfest före förfesten hemma hos Matte.
Vid 19 blir det förfest hemma hos Petter!

Sedan blir det Palace, ses vi i dimman?

Som Jocke sa:
Hur fan ska vi komma i form, vi festar ju mer än vi tränar?!

Som Dr. Cox hade sagt:
Who gives a rats ass?!

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0