Det tar sig, det tar sig!

Igår. Andra träningen med Dam U-laget. Mycket passningar, mycket skott, mycket grunder.
Det ser bättre ut nu, än förra gången. Logiskt, men.. Det kommer bli bra. Mycket bra, det här.
Sköna tjejer, sköna ledare = Succé. Inte IBK Succé, utan.. uttrycket. Succé.

Efter träningen blev det av till Geson där han & Roblas lirade LOTR: Conquest.
Sedan åkte vi ut till Peder & Abbe på McDonalds. Peder hade slutat så vi satt och snacka skit med honom och skrattade åt Abbe när han jobbade. Inte mycket han hade och göra, så han snackade ganska mycket med oss också.

Tio minuter innan stängning ser vi en buss. Vi hoppas och håller tummarna för att den ska till donken. Den stannar på parkeringen. Abbe och hans två kollegor går fram till dörren, kollar.. och ut kommer hela syrianska med ledare och allt. Paniken sprider sig och jävlar vad de får jobba!

Jag, Roblas & Peder stack därifrån.. skrattandes. För det var kul.

Tidigare synpunkter!
lisa skrev:

:$ nu är jag riktigt riktigt riktigt ledsen.. :/ buhu. Lovar dig, nästa gång det är samligt framför fotboll hos mig.. Ska jag sms/ringa/ göra allt i min värd för att få dit dig! Basjsunge..

2009-09-22 @ 18:41:45
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0