Champions Online

Roblas, Abbe & Peder åkte nyss. Har lekt med Champions Online - character creator ett tag nu. FETT!
Har haft en fin kväll med dem och JJ. Vi såg på Erik & Mackan - Hela och rena, ett tag.
Sedan fick jag och Roblas med de andra ut på ett äventyr.
Vi hittade nämligen två DINOSAURIER tidigare idag. De hänger utanför Busfabriken.
astuffa. Så vi gled snyggt förbi bilträffen och så studerade vi dessa monster lite närmre.

Sedan åkte vi och köpte kaffe på 7-eleven. Sedan lämnade jag JJ innan jag mötte upp grabbarna
hos mig. Vi såg på "Ben X" och hade jättepanik. Han var autistisk och vi hade såååån ångest.
hualigen.

Fika tidigare idag med danskjäveln Zabina, Stockholmsbraten Grapne och så skank-emma!
Det var trevligt, as always!

Fredagens festligheter var heeelt underbara. För mycket alkohol för de flesta inblandade,
lekar som ballade ur, ett palace som var nästan tomt och så vidare.. fin promenad hem också,
fick sällskap av någon random kille. tufft. (nej, han bodde vid Kungsgård så han följde inte med mig HEM)

Nu blir det nattmacka, är sjukt hungrig.
Imorgon blir det att kolla på KFUM - Bråvalla. woho!

Tidigare synpunkter!
Zabina skrev:

Jag är kanske en danskjävel, men du är ett mongo!

Och jag hade också trevligt :)

2009-09-22 @ 14:54:30
URL: http://zliljegren.blogspot.com

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0