wooohooo!

Fredag. Lovely fredag.

Inte för att jag gör något speciellt på veckodagarna ioförsig, förutom att fika, spela FIFA & träna..
Men ändå. En fredag är alltid en fredag, och så förblir det trots arbetslösheten.

Det vankas inflyttningsfest hos "Tjocka korvarna", som de själva valt att kalla sig, ikväll.
Tror att många kära ansikten dyker upp.

Norrköping ställer upp med Gargamel, Birro, Mange, Jarmo, Grotto & mig själv. Plus en hel drös andra sköna människor!

Göteborg bidrar enbart med the big man, Trewe. Plina var tydligen tvungen att hänga tvätt och Pixbo lirar plastboll.

Södertälje skickar ner en ensam Karefjord (eftersom SvecShrek dömer), bjuder han på drinkar ikväll igen?

Även Nacka förgyller kvällen i och med Enströms närvaro. Olle taggar tydligen lagfest och Aronsson är väl iväg och jobbar på positionsspel i slottet med Magnus Svensson.

Skåningarnas Skåning
, Ted, stannar enligt rykten hemma. Han vågar inte komma närmre Paulina än vad han är nu.
Tur dock att Zlatans flickvän kommer upp. Kanske hon kan hålla ordning på Zabina så det inte BALLAR UR!?

Well well, uppstigning 08.00 imorse för att köra bilen till service. Att somna om är fan inte ett alternativ nu när jag väl har tagit mig upp tidigt för en gångs skull.
Nu väntar jag på att Jesper ska komma förbi för en och annan FIFA-match innan herr Magnusson ringer.
Då blir det en tur till stan för möta Gargamel och inhandla kvällens njutbara drycker.


Tidigare synpunkter!
Zabina skrev:

Nu vet jag inte om jag förstår vad du menar. Ska HON hålla koll på MIG?

Pyttsan, du har uppenbarligen aldrig varit med på våra stand-upkvällar i Malmö - moahahaha :D

2009-10-23 @ 11:54:00
URL: http://zifokus.blogg.se/
Zabina skrev:

Och för att tillägga så ställer Linköping upp med gräddan av Lärarutbildningen också med: Julia (skåning), Björn (skåning), Frida (som jag ska fixa ihop med Simon) och Oskar (odefinierat underbar!). En bubblare, Henke, mannen med guldflugan!



Så vet du det :)

2009-10-23 @ 12:02:28
URL: http://zifokus.blogg.se/
Emma skrev:

MOOOOOHAHA :D tagga baby, tagga! :D

2009-10-23 @ 13:57:43
URL: http://robey.blogg.no

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0