Update..

Dagens Att Göra:

[x] Se klart "Strul"
[x] Kolla "platsbanken"
[x] Göra mig iordning
[x] Käka något lätt
[x] Fika med Abbe
[x] Besöka glasbanken
[x] Fixa förkrök
[  ] Hänga Onzdá
[  ] Däcka i kaktusparken

Saker som ännu ej är spikade:

[  ] Fixa utklädnad?
[  ] Se Hästen?


Så, då var det mesta avklarat. Nu är det bara att plocka fram alkoholen och börja njuta.

Hästen och utklädnad fick stå tillbaka idag. Vi fokuserar enbart på vårat primära mål - däck i kaktusparken.

Sitter nu hemma hos Albin och ska precis tillbaka till my crib.
(Lisa, jag tänkte på dig när jag skrev alla inlägg. MOHAHAHA)

Tidigare synpunkter!
Lisa skrev:

you are my man!



PUSS

2009-10-29 @ 19:13:13
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0