Torsdag.

Lisa är så jävla kräsen. Jag får ju prestationsångest!
Helvete.


Nu är VM-kvalet över, skönt. Nu kan vi blicka framåt mot ett EM-kval med nya, unga, fräscha spelare. Eller?

Abbe & Peder landade i Norrköping imorse. Så skönt! Får se när de är anträffbara för en fika och en hel jävla massa updates både från våran sida och deras.
Vild gissning - Peder fullast varje kväll.

Har precis varit och hämtat lilla bilen på toyota. Helvete, min far tvingar mig att göra allt skitgöra bara för att jag annars inte gör ett skit. mohaha!


Tidigare synpunkter!
lisa skrev:

så jävla kräsen är jag inte..

Kräver bara det jag anser mig ha rätt till ;D UNDERHÅLLNING MIN VÄN



PUSS

2009-10-15 @ 15:09:36
URL: http://lisafri.devote.se
Lisa skrev:

det är den 17:e nu.. eller egentligen den 18:e bara att jag inte gått och lagt mig ännu.. Alltså har du inte uppdaterat på 3 dagar, jag är uttråkad och i behov av dina inlägg..



PUSS

2009-10-18 @ 05:47:17
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0