Onzdá!!

Gårdagens Att Göra:

[x] Se klart "Strul"
[x] Kolla "platsbanken"
[x] Göra mig iordning
[x] Käka något lätt
[x] Fika med Abbe
[x] Besöka glasbanken
[x] Fixa förkrök
[x] Hänga Onzdá
[x] Däcka i kaktusparken hos Nicke.

Fin kväll igår, faktiskt.
Spårade ur, som vanligt. Men det känns lite som att det är vad vi lever för nu för tiden.

Vaknade upp imorse med benen på en stol, halva kroppen i luften, huvudet på soffan och Peders ben över mig.
Inte den skönaste ställningen jag varit med om, men det fick på något sätt symbolisera natten.
När Nicke sedan kommer in i vardagsrummet inleder han med; "Va fan killar, det är ju en bäddsoffa. Varför sover ni sådär när ni kunde bäddat ut den och sovit på sängen?"

IDIOT!

Skönt ändå att Shrek stod på rullning onsdag, 19.00 - torsdag, 14.00..
Skön film, vi gillar Shrek.

Gårdagens...
... mening 1: Alltså, Nicke bor 100 m. härifrån, vi kan sova där allihopa!
... mening 2: Håll käften, sa jag..
... diskussion 1: Regeln att man inte fick säga "Jag" urartade. Gills myself eller inte, Jesper?
... diskussion 2: Filth finns tydligen inte i engelskan. Det är ENBART ett ord för "Father I'd Like to Fuck".
... besvikelse 1: Olympia hade tydligen stängt.
... besvikelse 2: Maten som jag & peder hittade i Nickes frys. Tydligen 2-3 år gammalt. Inte undra på att makaronerna var stenhårda och köttfärsen gjorde oss illamående av bara åsynen.
... mest idiotiska: Peder som skulle värma maten i micron, men vägrade ta ur den ur plastpåsarna.

Bra käk imorse på Golden Bangkok också! Fint med lite thaimat sådär dagen efter.

Tack och adios!

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0