nite

Segaste träningen ever. Lite folk, förståeligt dock. Många som behöver vila och tankeställare efter 3-6 i målskillnad de tre senaste matcherna. Hur svårt ska det vara att göra mål, liksom. Snacka om tillknäppta matcher. Inga publiksnälla iallafall.

Jag kände mig som en gammal sparkcykel på ett jävla hjul som man måste bära. Snabbare än så gick det fanimej inte.

Nåväl, efter det var det hem och käka pasta och efter det åkte jag över till Geson för att sällskapa honom, Abbe & Roblas.
Gears of War lirades och vi ägde, kan man säga.

Nu ligger jag hemma och bara chillar.. kan nog bli en film.
Antingen ser jag Strul igen, eller så överraskar jag med 17 again. Vi får la se!

Adios!

Tidigare synpunkter!
lisa skrev:

JAG TROR JAG ÄLSKAR DIG.



Fortsätt skriva!



PUSS

2009-10-30 @ 11:31:46
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0