Lämnad. All alone! ;)

Ny sticka idag. Andra Curven för säsongen.. Hur många blir det i år?
Slog av 5 stycken förra säsongen och i år alltså 2 stycken efter att vi spelat 3 matcher i serien.

I övrigt blev det deppfika på fräcka idag.
Fast egentligen skulle vi komma på skämt.
Istället satt vi och bara.. deppa. Ingen vet varför.
Roblas skyller på att jag, Max, Erik & Alex är tråkigast i världen.
Jag skyller på världskrisen. Jag tror stenhårt på att den är en starkt bidragande faktor.

Tires har hittat en ny man. En stor, asbiffig, mörk man i D.C.
Nithagen har hittat en ny kille, jävla Gurra.

Hmm. Imorgon händer en sak .. jag tänker inget säga, utan ni märker det vartefter.
spännande, huh? ;)

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0