låååååång update.

Ja, ja. Lisa bara tjatar och tjatar om att jag ska uppdatera så då gör jag väl det.
Vad gör man inte för blondiner, liksom.


Helgen bestod av mycket innebandy.

I fredags var jag, Sumpan, Ante & Emil uppe och såg på Bråvalla - Söderköping. En match som enkelt vann av Bråvalla. Efter det så drog vi hem till Ante, käkade pizza och lirade Fifa. Det märktes lätt att Ante & Emil sitter hemma och lirar konstant kan vi säga.. ;)

På lördagen blev det mer innebandy.
Först var det damerna mot antvarden, en match som de vann ganska enkelt. Ser bra ut för deras del faktiskt, ska bli riktigt kul att följa.
Efter det var det våran tur att ta över. Antvarden stod som måtstånder denna matchen med och jag fick följa matchen från bänken. Har varit så jävla dålig på sistone så det var bara väntat. Skönt med en vinst iallafall.
Tredje och sista matchen på lördagen var B-laget mot Finspång. Riktigt roligt att lira med B-laget faktiskt, vilka jävla profiler vi har i laget. Vinst även där, 6-5 i sudden.

Lördagskvällen blev aningen panikartad då jag fick för mig att jag skulle festa trots att jag lovat mig själv att INTE göra det.
Men väl hemma letade jag fram all sprit som mor & far hade liggandes hemma, åkte till MyWay och köpte fruktsoda och sedan begav jag mig till Emma & Zabina.

Inte många minnen att återberätta från kvällen, men jag kan säga att jag är kär i Cissis norska pojkvän Harald, Zabinas skånska bror Zebbe "Zlatan" Kungen, Sofi och jag hatar varandra på fyllan(tydligen) och sprit är inte riktigt min grej.

Även söndagen tillbringades i innebandyns tecken.
Först var det IBF Norrköping - Solfjäderstaden som stod på schemat i damernas div. 2 och sedan blev det att se Åby - Bergs i våran div.3 serie. Skulle ha sett på Åby - IBF Norrköping i H4;an också, men jag orkade inte och åkte hem istället.

Nu blir det fika med Abbe. Ska bli mysigt.

Ciao!

Tidigare synpunkter!
Zabina skrev:

söt du är :p

2009-10-06 @ 14:25:21
URL: http://zliljegren.blogspot.com
sofi skrev:

hata är ett vääldigt starkt ord ;) vi gillar att va dryga helt enkelt. heheh.

2009-10-06 @ 14:44:45
URL: http://pertan.blogspot.com
Lisa skrev:

tycker dock att du borde nämna att du träffa mig i lördags, men icke kommer ihåg de. PLUS ATT DU FICK en bamsekram och en stor puss på kinden.. sådetså

PUSS

2009-10-06 @ 15:24:25
URL: http://lisafri.devote.se
Lisa skrev:

Fyfan Kim.. nu har du uppdaterat dåligt igen, vilket betyder att jag inte har något att göra på jobbet ;P

PUSS

2009-10-08 @ 10:43:41
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0