Grattisx3

Zoda fyllde systembolaget i fredags. grattis.
Max fyllde systembolaget i igår. grattis.


Passar på att säga grattis till en annan också. 'nough said.

Igår firade vi dem två hos Max med sjukt god mat, sjukt kass roast(?), ölbiljard, musikinspelning, mycket tjafs som vanligt och som vanligt så spårade det ur.

Abbe slog peder med en colaflaska hela vägen från Filmstaden till Hugo. Bara för att Peder var i "zombie-mode". Vad fan hände i Alanya, grabbar?

Karateklubben is dead. Fullsmockat igår på Hugo och kul var det.
Efterfest hos Emma & Zabina var det tänkt, men när jag Hilta & Emma kom dit så sov alla. Förutom Anna, hon var vaken och öppnade. Tack.

Nu blir det käk, sedan bär det av till Jeppe för Fifa.

Det finns sjukt vackra människor.. punkt. I rest my case.

Förresten. Jag behöver kramar. Mys. usch, gillar inte den känslan.

Tidigare synpunkter!
Lisa skrev:

Min söndag är räddad! Ge mig mer om de vackra människorna.. don´t rest your case.



PUSS

2009-10-18 @ 15:11:44
URL: http://lisafri.devote.se
Anonym skrev:

Jag gillar inte heller den känslan

2009-10-20 @ 00:53:51
Lisa skrev:

Fy fan vad du är dålig!



ALDRIG UPPDATERAR DU!

Har läst detta inlägg tusen ggr nu och neeej det blir inte bättre..

KOM IGEN FÖR FAN.

GE MIG NÅGONTING MER



PUSS

2009-10-23 @ 10:30:15
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0