Fuck me, I'm quite famous.. eller?

Fuck.
Jag vill verkligen, verkligen, verkligen gå på Hoffmaestro på fredag.
Men inte fan i helvete tillåter mina ekonomiska tillgångar(eller bristen på dem) en sådan njutning.
Nej, med den tama sponsring jag får av mina päron så måste man prioritera - och denna vecka så föll lotten på Onzdá samt lagfesten på lördag.

DM-torsk ikväll, mot äckliga Succé.
Det är sorgligt hur dåliga domarna i Östergötland är. Faktiskt.
Riktigt jävla pinsamt stundtals.
Jag ska inte skylla förlusten på dem dock, utan vi kan tydligen och bevisligen inte göra mål, och då vinner man heller inga jävla matcher.
Något som är ruskigt frustrerande.

Nu taggar vi om, fokus ligger närmast på lagfesten sedan är det två veckor till Boxholm borta.

Fuck. Nu fick jag kläd-mani. Och film-mani. OH!
Sitter och kollar kläder på carl&henrik och på junkyyard

Nu, godnattspellistan!
Jeff Buckley - Hallelujah
Molly Sandén - Gabriellas Sång
Erik Hassle - Hurtful
Milow - Ayo Technology
Hoffmaestro - Highway man (lyssnar så mycket som möjligt på dem för att FÖRSÖKA kompensera den missade livespelningen. Helvete)


Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0