Föräldrar har aldrig rätt.. eller?

Mina föräldrar säger alltid att det är mycket snack och lite verkstad från min sida.
Att jag säger mycket, men gör sällan någonting åt det.
Att jag alltid skjuter upp saker och aldrig får arslet ur vagnen, tummen ur röven and so on.
Det stämmer fan inte!

T.ex. igår natt, natten till tisdag, så låg jag och tänkte och kom fram till att idag, tisdag, skulle jag ta tag i saker och ting.
- Jag skulle gå upp tidigt.
- Jag skulle göra armhävningar, situps, rygglyft och dylikt.
- Jag skulle gå ut och springa i skogen.
- Jag skulle söka jobb som en galning.

.. men nej, det sket sig. Jag vaknade inte av alarmet jag ställt, så jag sov ganska länge ändå. Och när det sket sig med uppstigningen tappade jag lusten för att göra allt annat också.
Så jag la mig med datorn i knät, som vanligt.
Jag kollade på tv-serier, som vanligt.
Jag orkade inte klä på mig förens det ringde på dörren, som vanligt.
Jag slarvade med lunchen bara för att jag ligger kvar så länge i sängen och när de andra ringer för fika-dax, då måste jag stressa iväg, som vanligt.

Vänta nu.. my parents may have a point?

Tidigare synpunkter!
Zabina skrev:

It's like we're the same person :p

2009-10-14 @ 11:08:29
URL: http://zifokus.blogg.se/
Lisa skrev:

Nu har jag läst detta inlägg och har över 4 timmar kvar på jobbet... give me more?!



PUSS

2009-10-14 @ 11:22:20
URL: http://lisafri.devote.se
Lisa skrev:

Sen nu typ.. haha

Ska ju flytta hemifrån nu så behöver lite extra min vän :)



du som lova att skriva fler inlägg juue..

COME ON!



Puss

2009-10-14 @ 14:59:19
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0