FY FAN VAD JAG SAKNAR SPANIEN!

Som sagt, jag saknar Spanien som fan!
Spanien 2008, med KSIF Innebandy var helt jävla underbart!



Våran "Guide". Bästa Lenny, du är saknad!



Hela gänget förutom Sanne, som tar bilden.




Jimmy & Gurra på väg upp ur badet!



Innebandymatch i solen på betong!




Fotbollsmatch på beachen!



Vi drack öl och njöt som fan!




Mange & Lenny drack fina drinkar!




Gurra, jag, Mange & Dane med våra fina hattar!




Saknar förövrigt specialidrotten som fan!
(sponsored by Salming?)



Som sagt. Saknar hela jävla skiten!
Vill tacka er alla för en underbar vecka i Spanien och underbara år på Kungsgård.


Nu är det slut på nostalgitrippen!
Ciao!

Tidigare synpunkter!
nina skrev:

goaste lenny!

2009-10-17 @ 18:00:29
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0