Alanya!

Sofi - Okej, inte hatar. Vi gillar att va dryga.
Zabina - Jag vet, ibland har jag mina söta dagar.
Lisa - Förlåt, jag ska försöka bättra mig så dina arbetsdagar blir roligare.

Jag måste skärpa mig, allmänt känner jag. Så jag slipper be om ursäkt i varenda blogginlägg till allt och alla(läs: lisa)

I tisdags blev det tv-spelskväll hos Alex. jag, Roblas, Geson & Alex. Sega var spelet och spelen var.. minst sagt inte lika bra som dagens spel. Haha. Men roligt var det och en hel del öl lyckades vi få i oss. Så till slut satt vi bara och skrattade åt allt och ingenting! Och även lite åt Pablo Francisco! Me likey!

Abbe. Peder. Kimmen. Sterner. Jag är så jävla avundsuk, de är i Alanya nu. Förihelvete!
Igår blev det att ta någon sorts "hejdå"-öl med dem, det blev en kanna och någon drink innan vi promenerade hemmåt. Vissa spårade ur, jag lyckades hålla mig. So fucking proud!

Nu blir det att fixa evenemang till Sportscampsåterträffen innan Roblas kommer och hämtar mig för fika.
Ciao!

Tidigare synpunkter!
Lisa skrev:

jag kräver nästan 2 inlägg per dag för att släcka min hunger ;P PUSS

2009-10-08 @ 16:57:09
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0