Alternativ Referensgrupp á la urspårning?

Den alternativa referensgruppen spårade ur igår. som vanligt.
Var planerat för matlagning, cluedospel, idoltittande och lite vin + några öl.

Vi fixade allt och lagade maten. Satte oss ner och avnjöt den till Helsingborg - Warberg på TV.
Nordgren är kung, det var han fan redan när vi såg honom i p15-SM.

19.40 skulle vi korka upp vinet.. men nej. vi insåg ganska snabbt att vi inte är vinmänniskor, så vi tog bilen till Systemet, inhandlade oss ett 20-tal öl och sedan gick det som det gick.
Idol på tv, idol i vardagsrummet och mycket skratt.
Vi ska nog varken anmäla oss till Idol eller ställa upp som jury.

Martin anlände senare, det blev ölspel och dylikt. Sedan kom Erik och då begav vi oss till "villan" för att träffa SSC-gänget. Jävlar vad de är saknade, hela gänget.

Idag blir det att slappa och kurera sig till fotbollen ikväll, då är vi taggade gubbar!
Blir i övrigt en lugn kväll med tagg inför egen match imorgon, 12.30 i Kärnahallen, Linköping.

Tidigare synpunkter!
Zabina skrev:

Hoppas att statistiken på din blogg hoppar upp nu när jag nämnt dig i min :p Skrev faktiskt nåt snällt, tro det eller ej :P



Nu ska jag åka båt!

He på re!

2009-10-11 @ 11:13:13
URL: http://zliljegren.blogspot.com

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0