the water... wait for it... streeet!

Vattengatan. Vilket jävla ställe alltså!
Sena nätter, tidiga mornar och hosta som heter duga. (fast det heter egentligen fortfarande hosta, inte "duga").

Häromnatten var det sjukt fint nattsnack med Jenny. Vilken jävla brud. Visst är hon en pain in the ass, äcklig och bara allmänt vidrig. Men jag diggar henne, skönare fruntimmer får man nog leta efter.

Har varit dynghäng på vattengatan hela jävla helgen - AND I LIKE IT!

Ante & Emil har ackompanjerat mig och gjort livet surt för de fyra damerna.
Filmkvällar och Wii-mornar, kan det bli bättre?

Kan man hata en person så mycket att man blir beroende av denne? fy för det isåfall...

Jag & Hilta hänger nu med en varsin dator i knät och läser bloggar. Helvete, i've turned into a freakin' chick!
Imorgon blir det väckning 08.00 av pappa bjoern, wii väntar.

Och för mig väntar nu disken.
Jag ska nämligen kolla på när Hilta tar hand om den.

HÅLL KÄFTEN, sa jag...

Tidigare synpunkter!
GROTTOTOTOOTOTOTOOTOTOOTOTOTOT skrev:

JAg DYjkeer upp vid 11 HUGGARNT

2009-11-04 @ 00:20:29
Anonym skrev:

Du snackar en jävla massa skit och jag tror inte på många ord som kommer ur din käft

2009-11-04 @ 01:56:15
jenkan skrev:

du kan försöka dölja din kärlek till mig bakom förolämpande ord, men vi vet båda två att du helt enkelt avgudar mig egentligen!

2009-11-04 @ 09:36:45
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/
lisa skrev:

I KNOW YOU LOVE ME

2009-11-04 @ 09:49:56
URL: http://lisafri.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0