of to träning.

Jennys internet är inte bra någonstans. jag blir fan förbannad. Slapp dag idag. FM10, ante på besök som lackade sönder på mitt PS3 när GTA4 inte ville låta honom skriva in fusk-koder, riskakor & youghurt på vattengatan. Snart bär det av till träningen, hoppas på att det går lika bra idag som i tisdags. Kanske, KANSKE, blir det speltid mot Åby då! Håller tummarna.. Ante har fått någon spel-mani. Han hänger på jesper.nu hela tiden och spelar spel. Inte så socialt, faktiskt. Jag har förövrigt vunnit Maskinens nya album. Lyssna på East FM ikväll, var uppmaningen. Får se om man nämns :P I'm out of here. Ge mig inspiration!

Tidigare synpunkter!
roblas. skrev:

killar under 16 som står och dricker sig fulla på lättöl utanför gottegrisen på torsdagskvällar!

DOM har flanellisar!

2009-11-20 @ 10:22:36
URL: http://roblas.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0