n y m o b i l <3

Skönt. Sovmorgon. haha!

Hade väntat mig att mor min var hemma så vi kunde rensa i min garderob.
För mycket old stuff, för lite nya kläder.
Det måste åtgärdas - och vem är bättre på det än min snälla mor?
Men vi får vänta med det..

.. För först ska vi hämta min nya mobil på Hageby Centrum och då kan vi lika gärna passa på att handla mat.
Eller var det tvärtom? Beror kanske på vem man frågar.

Innebandyn då..
Känns bra igen. Åbymatchen kan ha en avgörande faktor.
Bara att fortsätta nu. Riffet väntar borta på söndag, sedan två sköna bortamatcher.
Först gamla laget IBF Norrköping, hoppas på en gammal IBF-line med Ante, Mjösberg, Lappland and moi.
Helgen efter det väntar Söderköping borta innan serien vänder.

Någon som är sugen på att följa med till Västerås btw?
11-12 december, semifinal samt final i dam-VM, innebandy. Hör av er!

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0