mobilfån.

Kan inte sova.
Är för taggad inför morgondagen. Helvete.

Alltid ett problem. Man blir för taggad, kan inte sova och vipps - då var man för trött för att prestera.
Någon som kan finna en lösning åt mig, snälla?

Sitter och snackar med Tina på msn istället.. underhållande, det må jag säga!

Hmm.. HOFFMAESTRO har fan dundrat ut ur mina högtalare hela jävla dagen. Fy fan, snart kommer det väl sperma ur öronen också, fattas bara det.

Har förövrigt ingen mobil, på ett par dagar.
Bara så ni vet.. de som vill ringa mig. Alla två personer, typ.

Alla mina tekniska prylar har en förmåga att alltid balla ur.
Är det min tekniska inkompetens som är orsaken, min dåliga förmåga att hitta rätt saker eller är det bara så att jag är människans svar på Kalle Anka, fast som bara drabbas av otur när det gäller datorer, mobiler och dylikt?

Datorns fläkt har nu spårat ur totalt och låter som en dammsugare från tidigt 1500-tal. Om de fanns då, det vet jag inte. Men om de nu gjorde det så skulle de låta som ett jumbojet. Det gör min dator nu iallafall.
Dessutom så har knappen man klickar med också fått ett eget liv och dubbelklickar av sig självt lite random, lite nu som då liksom.

och igår var det mobilens tur. Satte i laddaren i vanlig manér och i godtrogen som jag är så var jag ju säker på att den laddade mobilhelvetet. Men ICKE sa NICKE. Så mobilen gick och dog  och vaknade inte något mer. Så idag gick jag till tre med den, något mer tilltuffsad än den var igår då jag tappade den från taket förut. ^^,

Så om några dagar får jag tillbaka antingen den, i ett något fräschare och nylagat format - eller en alldeles ny nokia. EXCITING!

Tidigare synpunkter!
Anonym skrev:

Underhållande baby

2009-11-07 @ 21:52:28
lisa skrev:

känns som om du hatar mig mer än vanligt nu.. buuhuhuh

2009-11-09 @ 17:31:42
URL: http://lisafri.devote.se
Cissi skrev:

HOFFMAESTRO på Peace var bland det bästa någonsin! Där missade du något. :D

2009-11-12 @ 22:22:57
URL: http://cissys.blogg.se/
jenkan skrev:

näää, för du har hiltas gamla mobil ditt vider!

2009-11-15 @ 20:12:45
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0