isehooky

Lördagen spårade ur. Men vad kan man förvänta sig med en hel drös med efterblivna SSC:are från hela landet?

Ett helt stört bra evenemang uppe på F13, en riktigt rolig match, mycket bra folk.
Sjukt stark mat från Spice Hot, the one and only place när det gäller SSC. <3


Skön bowling på Hugo sedan. Jag & Mange körde en asfin duett för Emma, hoppas den uppskattades.
Alla blev helt vilda när Hoffmaestro spelades. Det var mycket alkohol i omlopp, i tron att man spelar bättre med alkohol.
Jag tror att jag är den första att erkänna mitt misstag - jag blir inte bättre på bowling av mer öl!
Dessvärre(?) kommer jag fortsätta denna procedur varenda eviga gång jag sätter på mig de oerhört snygga, clownliknande, bowlingskorna.

Inte många minnen, tyvärr, från kvällen i övrigt. På nattklubben hände mycket som inte får hända, ska hända eller borde hända. Men vad gör det, SSC är SKITEN, kärlek.

Efter två dagars sängliggande på grund av dödhet efter lördagen och lite småsjukdom så var jag igår tillbaka och som jag var tillbaka!

Ishockey lirades nere i stallet med Gargamel, Mange, Grotto och Wahlman.
Inte min starkaste prestation med skridskor på, men jag kommer igen!

Även kvällen tillägnades ishockey, denna gång i Himpahallen där Hästen manglade Mjölby.

Orken börjar ta slut.. måste korta ner mina inlägg. Adios!

Tidigare synpunkter!
jenkan skrev:

fast du är vidrig

2009-11-17 @ 01:02:46
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0