AT CUP

Flanellisar. Bra ord, Roblas. Me love.
Förresten, eftersom du har tagit papparollen på allvar
och vägrar hänga msn för att föregå med gott exempel..
För i helvete dra iväg ett sms, ett samtal eller whatever.
I NEED YOUR NUMBER!
Bra, då har jag fått det sagt.

Innebandyn går framåt. Känns bra, jävligt bra.
Första starten på länge imorgon, taggar nu.

Ska tydligen köra korpmatch med Ante & Co. imorgon bitti också.
Jag ska hålla mig undan alla stora, överviktiga gubbar med ölmage.
Har fått för mig att de kan vara farliga med klubba i handen.


Undrar när Johan Fucking Magnusson ska införskaffa sig en riktig mobil.
En som man faktiskt KAN ringa till och skicka iväg ett sms till.
För hans nuvarande, den rosa som är helt utav plast och bara spelar upp
olika melodier när man trycker på knapparna.
Den fungerar bevisligen inte.


När jag får tag på honom, då bär det troligtvis av till Stadium Arena för att
se pojkar springa efter en stor boll. Fotboll. Jag saknar det, lite. Ibland.
Kan det även bli så att man tar sig en stor stark och lirar lite FIFA hos invaliden Carlsson?
Ryktas om att Gargamel ska vara där också. Blir fint isåfall.

Tidigare synpunkter!
Anonym skrev:

haha ska killen som slog sönder sin mobil säga!!!!!

2009-11-22 @ 21:05:18

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0