STREEET

Jag och roblas vill ha en egen hemsida. jag försöker lära mig lite php på jobbet. det går fan inte bra.
jag är retarderad när det kommer till det där grejset. det var länge sedan jag var datornörd. då kanske jag kunde ha klarat det. Nu - nada.

Träning igår, lite löpning, lite mage, lite överarmar. det var skönt.
Mindre skönt när kryckan drar med oss in via ågatan och ska springa förbi varenda fik, uteservering osv.
jag tror han är stolt över oss. och vill visa upp oss. det vill inte vi. bara marre då .. och erla. utan tröja.

champions league tänker jag inte ens prata om. pinsamt.

ikväll blir det tillbaka till linköping. vi ska dansa streetdance med laget. fett tufft. jag kanske är ett underbarn?
Det återstår att se ...

Har varit på jobbet sedan 06.00 .. helvete vad jobbigt och psykiskt påfrestande det är att ställa klockan på "fem-någonting", som Jessica sa .. det stämmer. Det tar emot.

Tidigare synpunkter!
Hanna skrev:

haha jaha ja, där ser man ;p aah, lkpg är nog bättre,D

2009-05-28 @ 18:24:49
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
roblas. skrev:

GRYMMASTE sidan kommer vi att få.

1000apor?

nope.

10000FUCKINGMONKEYS!

2009-05-28 @ 23:19:51
URL: http://roblas.blogg.se/
KARLSTAD skrev:

taktlösa pojkar som dansar till 50 cent? I WOULD KILL TO SEE THAT. ;D

2009-05-29 @ 00:19:48
URL: http://cissys.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0