saknarsaknarsaknar :)

hmm, hemma från första linköpingsträningen. helt mör i benen efter coopertest och löpning.
Men jävlar vad skönt det är att vara igång igen med lite riktig försäsongsträning igen!!

Förresten, visste ni att ...

... jag vill bruncha hos max igen!
... jag vill spela ölfotboll med grabbarna!
... jag vill lira korpen med grabbarna!
... jag vill fika på fräcka/brodway igen!
... jag vill hänga med dem helt enkelt.



nu ska jag avsluta tufft också..  "ni vet vilka ni är" ;)

Tidigare synpunkter!
max, messi, noel skrev:

denna är inte värdelös. för jag har en lösning till dina begär. du får helt enkelt börja hänga med oss!

2009-05-19 @ 00:28:03
+ skrev:

Du saknar mig. Eller, jag saknar då dig.

2009-05-19 @ 01:02:08
tirees skrev:

åh tack kim, den värmer ;)

2009-05-19 @ 14:57:44
URL: http://tirees.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0