roblas do, i do ...

som ni alla vet, så är ju roblas mitt allt. min fru. min man. min son. min dotter. min fader. min moder. min gud.
ja, ni förstår på ett ungefär iallafall. och eftersom han är tuff. så vill jag också bli tuff.
och han har skrivit en lista om sig själv. då måste ju jag också göra det. faktiskt.

jag.

  • har också lagt ut magbilder på lunars kollage. givetvis ställde jag in ljus och vinkel och misslyckades ändå.
  • var rädd för roblas första gången jag såg honom. han kollade snett på mig. trodde jag.
  • har precis lyckats spara min första tusenlapp efter lön. woho!
  • städar aldrig mitt rum eftersom roblas inte gör det heller. men min mamma gör det. fail.
  • har bäddat min egen säng max 3 gånger i mitt liv.
  • har aldrig ställt in något i diskmaskinen hemma.
  • har aldrig satt igång tvättmaskinen hemma, än mindre lagt något i den.
  • kunde aldrig folks riktiga namn back in the days. bara lunarnamn!
  • har slagit ut mina framtänder sju gånger totalt. på fem år.
  • har alltid gillat musik som ingen annan än roblas gillar.
  • har sagt följande till en främmande tjej på otten: kalla mig bög, slå mig, gör vad du vill - bara du ger mig ditt nummer. Det misslyckades, faktiskt.
  • har hängt på öland en vecka med simon. vi vägrade åka hem trots pengabrist.
  • ovanstående resulterade i att vi lånade pengar för att köpa hembränt från söderköping.
  • har uppträtt med låten summer of '69 på scen med stoffe. Inför ca hundra pensionärer i cypern.
  • har gråtit till sista avsnitten både säsong ett och två av the o.c.
  • brukar i hemlighet sitta och sjunga med i zodas och simons gamla hip-hoplåtar.
  • är beroende av att skicka sms.
  • har fått för många människor att ogilla mig p.g.a. mitt sms-beroende.

Mycket är inte nog inte helt okej. men men .. roblas gjorde det. jag med. the end.

Tidigare synpunkter!
- skrev:

Du är en stjärna *

2009-05-22 @ 20:53:38
roblas. skrev:

det DÄR är välskrivet. SÅJA!

2009-05-23 @ 03:55:41
URL: http://roblas.blogg.se/
S skrev:

trevligt att det finns fler än jag som knapprar sms hela dagarna. men bara lugn, slutar du skriva kommer dom sakna de ;P

2009-05-23 @ 14:56:35
URL: http://sofiiad.blogg.se/
Hanna skrev:

haha jaså ja ;P hur kommer de sig att man inte ska åka dit då ? haha

2009-05-23 @ 22:22:09
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Linn skrev:

KIM, DU SKRIVER ALDRIG SMS TILL MIG LÄNGRE OCH JAG SAKNAR DET!!

2009-05-28 @ 10:08:56
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0